Broekzakmarketing?

De mobiele telefonie wereld is ontzettend groot. Niet alleen heeft (bijna) iedereen om je heen een telefoon, maar de helft heeft ook nog eens mobiel internet zoals blijkt uit de onderstaande chart. Iedereen gebruikt een telefoon, sterker nog wie heeft zijn mobiele telefoon niet 24/7 aanstaan? Je neemt je telefoon eigenlijk overal naar toe.  Een mega markt zou je daarom zeggen. Een markt die potentie heeft voor marketing! Ik bedoel mensen zijn eigenlijk gewoon in hun broekzak te bereiken. Dus waarom niet gewoon marketing voor de broekzak?

Lees verder Broekzakmarketing?

Welkom!

Een blog… is dat een stukje nieuwe media, een stukje oude media, of oude nieuwe media? Echt hip was het bloggen een paar jaar terug, iedereen deed het, iedereen wilde het. Nu houdt men meer van kort, korter dan kort, 160 tekens maximaal. Al wordt Facebook ook weer gezien als een zekere vorm van blogging!? Wat is het nu? Een verwarrende digitale wereld?

Het is er dan toch eindelijk: mijn persoonlijke blog! Als bedrijfscommunicatie student geïnteresseerd in nieuwe media kom je er bijna niet mer onderuit.Wat zul je hier vooral lezen? Een gevarieerd aanbod aan blogs, dat is duidelijk. Blogs over actuele zaken, blogs over dingen die ik ben tegengekomen, maar vooral blogs met een communicatief en social media tintje.

Ben je benieuwd naar mij of ben je gewoon nieuwsgierig(zoals ik)? Meer informatie kun je vinden op deze website bij Over Mij. Heb je nog tips of gewoon een vraag, neem gerust contact met me op. En natuurlijk is een berichtje altijd welkom!