Hoe ga jij de conversatie aan met je klant?

Donderdag 22 oktober 2018 ben ik naar Conversational Commerce geweest. Het Conversational Commerce Event is een must voor iedereen die met de inzet van chat(bots), WhatsApp, Facebook Messenger, voice en AI-gestuurd klantcontact optimale customer service en sales wil realiseren. Je wordt tijdens verschillende tracks geïnspireerd door actuele insights, ervaringen en best practices van 20+ topsprekers. Conversaties beperken zich natuurlijk niet alleen tot Chat en Voice, maar kunnen ook plaats vinden over meerdere contactmomenten en kanalen. In deze blog vertel ik jullie graag meer over de drie key take aways van deze dag.

“Hoe ga jij de conversatie aan met je klant?” verder lezen

De kracht van personal branding: vier simpele tips

Personal branding is, zoals velen het noemen, jezelf als een soort product verkopen. De bekendste vorm is hierbij online omdat deze het makkelijkste te beïnvloeden is via de juiste content, connecties en kanalen. Deze digitale identiteit is tegenwoordig belangrijker dan ooit. Waar je vroeger altijd iedereen wel een keer in reallife of over de telefoon hebt ontmoet, kan je nu volstaan met een oppervlakkiger, online contact. Maar dan moet natuurlijk wel je jouw online merk wel op orde hebben. Met deze vier simpele, concrete tips kan jij jouw persoonlijke merk versterken. “De kracht van personal branding: vier simpele tips” verder lezen

De Boliviaanse Caserita: pure relatiemarketing

Afgelopen half jaar heb ik door Zuid-Amerika gereisd, genietend van de indrukwekkende landschappen en interessante mensen. Maar als pasafgestudeerde marketeer is dat natuurlijk niet het enige waar je naar kijkt. Na even weg te zijn geweest, neem ik jullie graag mee naar de wereld van marketing in Bolivia zoals ik die ervaren heb. Een land waar ik door middel van de Caseritas relatiemarketing in zijn meest pure vorm zag. “De Boliviaanse Caserita: pure relatiemarketing” verder lezen